dissabte, de setembre 01, 2007

Ja s'han acabat les vacances

Aquestes vacances he estat a Roda de Barà , he trobat un nou amic Italià . Tots els dies jugabem junts i feiem moltes bromes a la gent .

També he fet un curset de tennis tot el Juliol i Agost , arribava a casa molt cansat !!! .
Va venir un amic meu que es deia Oriol , amb l'Oriol vam anar a la platja,piscina,futbol...
han sigut unes vacances super divertidas.

Pero la llastima es que al dia 12 ja començem el cole , tinc ganes per una banda i no vui per una altre .

-VUI per veure els amics.
-NO VUI perque treballarem molt aquest any a 5e !!!
ADEU !!!!

8 comentaris:

Jo Mateixa ha dit...

Vinga Pol ànims, segur que t'ho passes la mar de be a l'escola, tornaràs a veure els colegues, els profes, les novietes..... :-P

Que vagi molt be la tornada!!!!

Pol ha dit...

Ets la primera que m'escriu fora de la familia !! I algun amic despistat jeje

Jo Mateixa ha dit...

Doncs no t'amoinis que aniré venint per aqui :-P

He vist el bloc del teu pare desde d'un altre bloc i he sentit curiositat per veure com escribies tu també, per això t'he guardat a favoritos,per anar seguint les teves pases, espero que no et faci res :-)

Un peto macu!!!

Pol ha dit...

ok

ZAGASO ha dit...

Aviat tindràs més èxit que jo.....

No costa gaire, però.....


jejejejeje

Jo Mateixa ha dit...

Ei pare del Pol que a tu també t'he posat a favoritos, per que no us baralleu :-P

Petons per tots dos!!!!

Jo Mateixa ha dit...

Hola Pol bona tarda!!! com t'ha anat el primer dia de classe???

En faràs un post explicant-ho oi?? :-)

Espero que t'hagis divertit molt, un petonas!!!!

Pol ha dit...

ha anat molt be i ha sigut molt xulu.

Ya he fet un escrit sobre el primer dia de cole