dimarts, de juny 05, 2007

El viatge a Núria

Aquest diumenge hem anat a Núria . El viatge ha durat 1h. i 30 minuts i tambè el viatge molt pesat.
Vam anar amb uns amics i un pare ens va entrenar a fer xilenas i cabes. Vam visitar al museu i vam dinar a un restaurant , i jo vaig pendre un bocata calent. Alla a Núria feia molt de molt fred .

Vam pujar a un tren cremallera fins a dalt de la muntanya .
Ens ho vem passar molt bè jugan a futbol i visitan noves coses i vem apendre moltes coses .


Àdeu !!!

6 comentaris:

ZAGASO ha dit...

Pel que llegeixo, no vas aprendre "ortografia"...

Quin munt de faltes!!! xDDDDD

Pol ha dit...

Estic acostumat a escriure com al messenger , per aixo faig tantas faltas ! ! ! SI NO M'HAGUESIS POSAT AL MESSENGER NO HAURIA FET NINGUNA FALTA ! ! ! ! !

Xd!!!

ZAGASO ha dit...

Mira nen!!!
Si el problema és el messenger, s'acaba ara mateix ...


xDDDDDDDDDD

"tantes" "haguessis" "això" ...

Jo Mateixa ha dit...

Jajajajajajajaja, de debò sou pare i fill????, jajajajajajajajaja.

Pol ha dit...

Si encara que no hu semblo si !

Jejee

ZAGASO ha dit...

I quan escriu en paper gairebé no en fa de faltes!!!!

xDDDDDDDDDDDDDDDD