dimecres, de setembre 12, 2007

El primer dia de cole

Avui m'he divertit molt al cole .
Ens em pogut assentar amb qui vulguem , hem tingut mes pati...
Avui la classe que mes m'agradat es Educacio Fisica.
La meva tutora es diu MªJose , es molt simpàtica,divertida, i la conec de tota la vida.

Per dinar a tocat macarrons , varetes de peix i yogurt , i per cert , estaba molt bo !!!!!!
A las 17:00 (quan s'acaba al cole) agafo al autocar i com al xofer al conec molt pues parlem molt , i amb fa bromas jejeje


fINS AVIAT !!!!!!

6 comentaris:

Jo Mateixa ha dit...

Vaja, vaja, doncs no et podràs pas queixar del dia eh??? :-)

I els companys que tal??

A mi la classe que menys m'agradava era la D'educació Física, soc molt vaga per fer esprot, tu no ho siguis pas eh, que l'esport es molt sa!!!!!!

Un peto macu!!!!

Pol ha dit...

Als compañys molt be !

Pero lu fort es que la pitjor assignatura x tu era Educació Fisica.

I quina era la teva favorita??

jeje

Jo Mateixa ha dit...

Hola macu, bon dia!!!!

doncs a mi a l'escola (el que abans era la EGB) preferia les Ciencies Naturals, desprès quant vaig anar a l'institut (antigament anomenat FP o BUP, segons triaves)les meves assignatures favorites eren Historia de la Musica (parlaven de la musica desde els seus inicis eh)i la Historia en general, especialment la de Catalunya :-)

Un petonet guapu i bon cap de setmana!!!!!

Pol ha dit...

A mi no m'agrada ciences naturals !!!!!
Bueno adeuu

Jo Mateixa ha dit...

Ei Pol, com va l'escola??, ara fa dies que no escrius eh, suposo que el pare et deu haver dit que l'escola es el primer i que el bloc no te'l miris tant...tu no l'hi facis cas al pare eh :-P

Jajajajaja, no, no, de debò, el teu pare te raó, l'escola es el primer, però no abandonis el Bloc eh :-)

Un petonas macu!!!!

Pol ha dit...

ola !! Va molt be al cole . No es que el meu pare no em deixi ,eske a mi em fa pal escriure ! xD!


Weno adeu !